maandag 10 december 2012

Verjaardag, sint, drukke maand

Het laatste blogje is al weer even geleden zie ik. We zitten hier niet stil, maar december is een hele drukke maand!
We begonnen met Sinterklaas bij mijn man op het werk. Altijd gezellig!



Onze Merel was jarig op 3 december. We hebben nu een tiener in huis!



Tussendoor de sint nog geholpen met kadootjes maken!


Ook zelf nog pakjesavond gevierd (maar vergeten foto's te maken)

Zaterdag met mijn kleine broertje en schoonzus naar de kerstmarkt in Bad Bentheim geweest. Een kerstmarkt met allemaal handgemaakte spullen. Wel gezellig, maar niet mijn smaak.



Zaterdagavond kwam er onverwacht nog een zwart pietje op bezoek met wat kadootjes! Noah vond het reuze gezellig en heeft lekker staan kletsen.


Zondag was onze lieve vriendinnetje Julia jarig. Ze wilde graag een Pip achtig kussen in de kleuren lime en zachtroze. Dit is het resultaat en ze was er blij mee gelukkig!



Woensdagmiddag gaan we dan nog het verjaardagsfeestje vieren samen met de vriendinnen. Dat doen deze 2 dames samen. We gaan pottenbakken! Lijkt me erg leuk.

Deze week beginnen we maar eens met het huishouden en gaan we de 12 herten in elkaar zetten voor de workshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...