zondag 6 januari 2013

CZM Jule

De skinny broek voor Merel is af! Ik heb maat 140 gemaakt (en verlengd) en nog was de broek te wijd in de taille. Deze iets ingenomen en knoopsgaten gemaakt voor elastiek.
Morgenvroeg nog even 2 platte, dunne knoopjes zoeken en uit zien te vinden hoe de schuifknoop eraan moet.



Morgen ook maar nieuwe foto's maken want de broek is knalrood en niet oranje.......

Edit 11/1/2013
Foto's op model, die overigens niet goed mee wil werken....Maar de broek zit perfect! Elastiekje in de taille, en nu sluit het allemaal mooi aan.




11 opmerkingen:

  1. Mooie broek, staat ook op mijn lijstje voor het voorjaar. Deze zal vast met plezier gedragen worden! Goed idee trouwens, zo'n to-do lijstje op je blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker model hè, ik heb 'm ook al een paar x gemaakt voor mijn slanke dochter (met knoopsgatenelastiek).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie broek! Erg leuk zo'n felle kleur.

    Jij hebt een keer de ventura gemaakt. Heb je bij een katoenexemplaar een rits er in gezet?

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      Ik heb geen rits in Ventura gezet, gaat gemakkelijk zonder hoor!
      Groet, Judith

      Verwijderen
    2. Oké, bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  4. Jaaah, gelukt! En het is nog niet eens 10 januari!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel netjes en strak uit. Ben benieuwd hoe de broek op model staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht dat deze broek strak viel? Maar blijkbaar valt ie dan nog wijd uit bij smalle meisjes. Dat is goed om te weten. Laatst heb ik de Jule ook besteld, en ga hem binnenkort dan ook maken voor Joline (onze slanke den).

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...