donderdag 10 januari 2013

Goede voornemens week 2.

Eens kijken of het lukt als ik elke week op mijn blog schrijf wat ik af wil maken.
Voor deze week staan er op de planning:
pyjama voor Noah
gymbroekje voor Lynn
kussenhoes

En dan is er nog dit project! Vorige week zaterdag gekocht in Meppel.


Het is een nieuw bed voor Noah. Maar het moet eerst nog gebeitst worden en dan in elkaar gezet. Het staat nu een beetje te acclimatiseren in de gang. Zaterdag Whitewash halen. Het is dan ook wel de bedoeling dat deze woensdag 16 januari klaar is, maar of dat lukt??
Dit moet het worden, maar dan whitewash.


Zo heb ik voor mezelf mooi een stok achter de deur om dit af te krijgen.......

Deze dingen moeten dus klaar zijn uiterlijk woensdag 16 januari 2013.

3 opmerkingen:

  1. O, leuk stoer bed!! Je verzint voor elke week een project... dat is ook wel handig en verstandig. Ik plan/verzin altijd van alles en uiteindelijk valt het dan tegen... Beter misschien ook een project per week bedenken...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heeft Noah een mooi bed gekregen, stoer hoor!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...