maandag 28 januari 2013

Lekker op schema!

Het schiet lekker op mijn mijn lijstje voor deze week.
De proeftuniek voor Merel is klaar. De col is een beetje magertjes, die moet bij een volgende wat groter. En volgens mij is deze een beetje lang. Vanavond maar eens passen en kijken hoe het staat met een zwarte legging.

De pyjama's schieten mooi op. De shirts zitten in elkaar, de halsboordjes zijn geknipt. De broek van Noah is ook al bijna klaar. Ik vind het nog wel een uitdaging om van deze pyjama's een jongens en meisjesversie te maken. Eens kijken of dat lukt. De kinderen vinden de stofjes in ieder geval leuk.

5 opmerkingen:

  1. Het jurkje dat je probeert na te maken hangt hier in de kast...moet ik even voor je meten? Dan weet je ook hoelang je de col moet maken en wat de lengte van het jurkje is....
    marisdaniels apestaartje gmail punt com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal! Het komt vast goed met de pyama's!! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...