vrijdag 11 januari 2013

Pyjama voor Noah

Deze lap tricot lag al een hele tijd in de kast, en ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moest. Het is een dun stofje, en daarom heb ik het steeds maar weer terug gelegd. Nu moest Noah echt een nieuwe pyjama want op 1 na zijn ze allemaal te klein. Ik heb nog een mooie Farbenmix tricot liggen, maar wilde eerst graag een "proef" Pyjama.  Noah groeit als kool en zit precies tussen 2 maten in.  Ik heb voor het shirt Mareen gebruikt in maat 122/128 en voor de broek een patroon uit Ottobre 6/2009. Ook maat 128, maar wel wat ingekort, want anders werd de broek toch veel te lang. Onderaan de broek zitten boordjes.
Het plaatje voorop had ik al heel lang in de kast liggen.

4 opmerkingen:

  1. Mooie stoere pyama kleine vriend. De groeten van oom Gert-Jan de creeper.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo het is wel een leuke pyjama geworden. Lekker stoer, dat vindt hij vast erg gaaf.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...