woensdag 23 januari 2013

Week 3 en goede voornemens voor week 4.

Deze week heb ik me bezig gehouden met een patroon aanpassen. Dit heb ik nog nooit gedaan en heb er ook geen verstand van eigenlijk.
Merel vind deze tuniek mooi, maar die is er niet in haar maat. Dus daarom maar proberen of het na te maken is...
(sorry, kleine foto)

Ik heb patroon klein Vlieland genomen van Schnittreif, korter gemaakt, meer getailleerd en een mouwtje aangetekend. Onderaan moet dan een brede band, en er moet nog een colletje op.


We gaan maar eens een proef maken van het stofje wat ernaast ligt.

De mini Mila die nog in een tasje lag is ook af. 


En voor Noahs nieuwe sprei heb ik al een aantal blokken geknipt uit restjes stof.


Dus mijn voornemens voor deze week zijn gehaald.

Voor week 4 staat het volgende op mijn lijstje:
1 Proeftuniek voor Merel maken
2 nog meer blokken knippen voor sprei Noah
3. Pyjama's voor Merel en Noah




3 opmerkingen:

  1. Leuk lijstje heb je, wel handig om per week een aantal voornemens te hebben. Ziet er goed uit allemaal, ben benieuwd naar de tuniek als deze af is, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent maar druk Judith, knap hoor! ik ben ook heel benieuwd naar de tuniek, ik snap dat Merel die wel ziet zitten!
    groetjes, hazze

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...