woensdag 6 februari 2013

Goede voornemens week 5 en 6

Deze week heb ik het niet gered. Het Mies en Moos jurkje is wel klaar, de Wischiwaschi's zijn geknipt en ik heb nog een flink aantal blokken voor Noahs sprei geknipt. Maar daar is het bij gebleven. Beide kinderen waren ziek dus ik had wat anders om handen.

Voor de komende week dus geen nieuwe goede voornemens qua naaiwerk. Ik wil de Wischiwaschi's afmaken en ondertussen de zolder, tevens mijn naaiplek opruimen. Alles weer op zijn plek, de patronen bij elkaar. Alle lint en labels weer in de juiste bakken. En alle zaken die er rondslingeren achter de schuine kant!
De voorjaarsvakantie ben ik vrij, en eigenlijk wil ik eens kijken of we dan de zolder kunnen sausen en behangen, zodat mijn werkplek ook echt een fijne plek wordt. Ik kijk nu nog steeds tegen een kale betonmuur (we wonen er al 7 jaar) en de plafondplaten zijn nog steeds groen....
Ik zal er eens wat foto's van maken zodat voor en na te zien is.

1 opmerking:

  1. Dat klinkt toch echt als goede voornemens hoor! Iedereen weer beter bij jullie? en ik ben benieuwd naar je werkplek, leuk vooruitzicht om dat aan te pakken! groetjes, mio

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...