zaterdag 2 februari 2013

Mies en Moos

Van een kennis mocht ik het patroon van Mies en Moos lenen. Voor mij voor het eerst dat ik daarmee gewerkt heb.Leuke duidelijke patroontjes, alleen incl. naadtoeslag en daar moet ik wel heel erg aan wennen bij het knippen.
Van het jurkje moeten alleen de armsgaten en het halsgat nog doorgestikt worden. Er staat nl. ook niet op het patroon hoeveel band je moet gebruiken, dus ik moet nog even een klein slachtoffertje vinden om te passen. (zoonlief heeft wel deze maat hihi)

Paspop een maatje te groot


Paspop een maatje te klein


Nog maar even netjes op de vloer gelegd dan.

De zoom heb ik onafgewerkt gelaten, dat vond ik er wel stoer uitzien.

9 opmerkingen:

  1. Super ! leuk die onafgewerkte zoom en we wachten natuurlijk met smart op een foto van zoon + jurkje (iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren haha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben bang dat het niet gaat lukken nee, maar als ik hem zover krijg zal ik een foto plaatsen!

      Verwijderen
  2. wat een superleuk jurkje is dat! Welke maat is dit? de onafgewerkte randjes rollen straks mooi!
    groetjes en fijn weekend
    mio

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is maat 110/116. Jullie ook een fijn weekend!

      Verwijderen
  3. Leuke jurk, welk patroon is het?
    De combi met de kleurtjes vind ik super met die appli

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model jurkje! En ook de stofjes die je gekozen hebt vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...