woensdag 13 februari 2013

Quilt kussen, toilettassen en stof gezocht!

De Wischiwaschi toilettassen zijn af. Ik ben blij met het restultaat. Ik hoop de ontvanger ook.



De blokken voor het quiltkussen zitten ook aan elkaar. Helaas kan ik geen bijpassende stof vinden voor de achterkant. Ik heb nog wel een stukje om 1 kussen te maken, maar ik had er graag 2 willen hebben.
Is er iemand die weet waar ik deze stof nog kan kopen, of die een halve meter voor me heeft?
Volgens mij is ie van de Stenzo collectie van vorig jaar?


Het borduurpatroon van is van Ginihouse


9 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,

    Leuke toilettassen heb je gemaakt!
    Onlinestoffen.nl heeft nog wel de bijpassende stof met de vogeltjes op de site staan voor je kussen!

    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk wordt het kussen! Volgens mij hebben ze de stof nog bij www.knopenshop.nl (onder het kopje stoffen en vilt).

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nienke, helaas, de stof staat wel op de site van de knopenshop, maar is helaas uitverkocht...

      Groet, Judith

      Verwijderen
    2. Dat is balen, daar had ik niet op gelet.

      Verwijderen
  3. Aan de stof kan ik je helaas niet helpen. De toilettasjes zijn erg leuk geworden! Heb je hier gecoat katoen voor gebruikt of gewoon katoen?

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi mama C,
      Het is gewoon katoen! Ik doe wel altijd een laagje fiberfill tussen de katoentjes zodat de tas mooi blijft staan.

      Groetjes Judith

      Verwijderen
  4. Eg leuk geworden de toilettassen! En het kussen wordt ook erg leuk!
    Ik kan je helaas ook niet aan de stof helpen!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi judith,

    Je kan nog even kijken op dairoosy.nl. Zij verkoopt de stof nog in een quiltpakket.

    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...