woensdag 20 februari 2013

Tami

Ich mocht voor Dani van het blog, Prinzessin Farbenfroh een tas maken van haar nieuwe patroon Tami. Het is een wat kleinere tas, goed geschikt voor school voor fruit en drinken. Of voor een dagje uit waarbij je niet teveel hoeft mee te nemen.
De tas bestaat uit veel deeltjes maar is vrij eenvoudig te maken. Ik vind het model mooi voor kinderen, maar in een wat rustiger stof ook zeker mooi voor volwassen dames!




Er bestaat ook een grote versie van de tas, Tamira. Deze wil ik binnenkort ook nog maken.

De Ebooks zijn vanaf vrijdag te koop bij Dawanda.

9 opmerkingen:

  1. vielen dank für dein schönes beispiel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die van jou is ook loop geworden!
    En wat grappig dat we dezelfde stof in een ander kleur gebruikt hebben.
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hhaahah zag op mijn blog dat jij ook zag wat ik zag van de stof.
    Zoals jij je zakjes hebt in dezelfde kleur vind ik ook heel mooi maar daar had ik net niet genoeg stof voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er wel erg mooi uit!!! Vrolijk. Ben benieuwd hoe een rustige versie eruit zal zien. Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje is jouw versie. Ik heb ook de kleine tas gemaakt.

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waar is jouw tas te zien dan Nienke? Ben benieuwd!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...