dinsdag 12 februari 2013

We gaan goed!

De bandjes en lintjes liggen weer in op hun plek, de patronen weer in de kast. De zolder schiet mooi op. De toilettassen zijn ook bijna klaar. Helaas kom ik een stuk band tekort, dus dat moet ik morgen nog even halen.
Verder ben ik eindelijk begonnen met de kussenhoes met de quiltblokken. Een borduurpatroon van Ginihouse. Dit heb ik al heel lang geleden gekocht en nog nooit gemaakt. Ik heb nu 6 blokken klaar, nog 3 te gaan en dan kan ik er een kussenhoes van maken.


6 opmerkingen:

  1. Heerlijk als alles weer opgeruimd ligt! Je tasjes worden erg leuk! Leuke stofjes ook! Em je quilt kussen is helemaal geweldig! Erg mooi! Ga ik ook eens opzoeken dat patroon! Erg leuk voor hier op de bank :) mooi lief bloemetjesstofje heb je evoor gebruikt!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je toilet tassen gaaf!! Het kussen in de steigers ziet er ook veel belovend uit. Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie toilettassen! En dat kussen is ook super leuk zeg, ga eens rond snuffelen bij Ginihouse.

    Gr. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...