woensdag 20 februari 2013

Week 8

Ik had geen extra bericht geschreven over mijn werkzaamheden voor week 7, maar wel mijn To Do lijst aangepast.
De Whitney en het kussen zijn af.




Het kussen vind ik tegenvallen. Het is niet geworden wat ik dacht. Het binnenkussen past ook net niet. Eens kijken wat ik daarop ga verzinnen. Ik maak er in ieder geval niet nog eentje.

Het sprei van Noah is nog in wording. De zolder is wel opgeruimd, maar ik denk niet dat er deze week gesaust en behangen gaat worden.
Voor de komende week heb ik al wel een aantal dingen gepland. Er moeten nog weer 2 toilettassen genaaid worden, ik wil een voorraad slabbers knippen, want daar wordt regelmatig naar gevraagd. Verder wil ik deze week starten met een PTT tas en memobord. Hoever ik ermee kom durf ik niet te zeggen. De kinderen (en ik) hebben lekker een weekje vakantie, dus we maken ook tijd voor uitstapjes.

2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je hubbie.

    groet uit een zonnig en koud Julianadorp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOLA, COMO STAS? TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME TAMBIÉN, SIEMPRE SERAS BIENVENIDA.. ANÍMATE.. BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
    ZHOBEYD@....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...