dinsdag 19 maart 2013

Het was hier even stil

Na een goed begin van het jaar, was het hier even stil. Ik voelde me niet zo lekker, had oorpijn en was heel moe. Vorige week toch maar eens laten checken bij de huisarts. Mijn oor was niet ontstoken, en voor de vermoeidheid moest ik maar even bloedprikken.
De oorpijn bleek afgelopen vrijdag te komen van een ontstoken kies! Gelukkig om 12 uur nog een plekje bij de tandarts die de kies heeft getrokken. Helaas bleef de wond de hele middag flink bloeden, zodat ik om 17.00 uur nog een keer naar de tandarts kon. Na 45 minuten in de stoel was de wond gehecht en het bloeden gestopt. De oorpijn is ook weg nu. De uitslagen van het bloedonderzoek heb ik nog niet, maar ik voel me al wel een stuk beter.

De afgelopen weken heb ik dus niet veel gedaan. Nog wel 7 toilettasjes gemaakt. Helaas van 3 tasjes vergeten een foto te maken.



Voor mezelf ben ik bezig met een tuniek. Mamina van Ki-ba-doo. Hetzelfde patroon als de tuniek voor mams, maar dan met lange mouw ipv driekwart. Nog even het halsboordje erop zetten en dan is ie klaar. Lijkt me leuk met een witte broek. Nu hopen dat de temperatuur buiten eens wat hoger wordt!



6 opmerkingen:

  1. Pff, wat een kies al niet voor narigheid kan geven! Gelukkig is de boosdoener er nu uit en voel je je al beter.

    Wat een geweldig leuke toilettasjes!!
    Ook erg leuk als cadeautjes.

    Wat een mooie vrolijke stof heb je voor jezelf gebruikt. Geloof zeker dat dat erg fleurig staat op een witte broek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsjonge wat een pech! Hopelijk was de kies de boosdoener!! Duimen voor een goede bloeduitslag. En dat je maar snel maar weer mag opknappen,beterschap. En wat zijn je toilettasje mooi,echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ja... als je kiespijn hebt trekt het naar je oor en als je oorpijn hebt trekt het weer naar je kies. Het zit allemaal zo dicht op elkaar, dat er van alles reageert en je op het verkeerde been wordt gezet.

    Fijn dat ontdekt is waar het nu vandaan kwam en dat het nu weg is. Ik hoop dat je snel weer een stuk lekkerder gaat voelen en weer veel moois gaat maken.

    Maar volgens mij als ik zo naar dat shirtje kijk, gaat je dat wel lekker lukken :)

    Wat een leuke toilettasjes heb je gemaakt, ontzettend leuk, zulke zie je nergens.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ellende, oorpijn. Hopelijk is de uitslag van het bloed goed.
    Leuke toilettasjes heb je gemaakt, zijn de namen geborduurd?
    Leuk stofje ook voor de tuniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat die kies er uit is zeg,zo zie je maar wat dat allemaal kan doen.Evengoed toch nog 7 toilettasjes gemaakt ik vind dat knap hoor! Ze zijn erg leuk! beterschap verder!
    groetjes Ell

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jee wat vervelend zo'n kies. Mooie toilettassen! Leuk stofje van je tuniek.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...