maandag 25 maart 2013

Shirt voor Noah

Een van mijn goede voornemens was om meer kleding te maken voor Noah. Dus daar gisteren en vandaag maar eens mee begonnen.
Het is een Ebook, Henric van Ki-ba-doo. Een mooi smal shirt, raglan en met leuke mouwstukken. Er is ook nog een freebook van een capuchon te verkrijgen.
Lekkere frisse tricootjes. Het is een superkwaliteit, maar krullen dat het doet! Echt lastig om het patroon er recht op te krijgen en het te stikken. Voor de applicatie heb ik voor het eerst stylefix gebruikt om het vast te plakken. Dat werkt super! Ik had alleen wel erg veel moeite om het laagje van de stylefix te peuteren.
Over het resultaat ben ik zeer tevreden!



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk shirt is het geworden, met die applicatie van een hond van het voor- naar achterpand. Ja, ik had in het begin ook last van gepeuter met dat band, maar op één of andere manier gaat het wel steeds makkelijker.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...