maandag 22 april 2013

Hollands rokje, Hollands shirt en lopende bandwerk

Voor de buurtvereniging van mijn broer maakte ik 12 x de tekst Sportstraat en streek ze op 12 polo's in de maten L t/m XXXL. 



Voor de Koningsspelen vrijdag op school maakte ik voor Merel een Hollands rokje. Het bekende Bizzkids roezelrokje, vergroot tot ongeveer maat 140/146. Ik heb de volants doorgeknipt en er ca 3 cm tussen gezet. Bovenaan een witte tricot band. Het shirt is van Hema, met een oranje strijkapplicatie.


Voor Noah voor de Koningsspelen een oranje polo (gekocht bij Zeeman) met voorop en achterop een witte kroon van flock, gemaakt met de Silhouette Cameo. 



De Xenia was gepland voor Koninginnedag, maar dan moeten we eerst maar eens kijken of het weer mee wil werken. Ik moet alleen nog de rits inzetten en de biesjes eraan zetten.

6 opmerkingen:

  1. Nou jullie zijn er helemaal klaar voor, leuke dingen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bizzkids rokje is leuk geworden, leuke stofjes en kleurencombinatie. Wat is dat toch een leuke patroon, heb ik ook 1 gemaakt, moet ik alleen nog even afwerken. Ook de xenia's zijn mooi geworden. Geniet er lekker van. Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt!
    De xenia ligt hier ook getekend, kijken of dat nog wat wordt dit jaar.
    Het strokenrokje vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Leuk hoor! Ik heb trouwens begrepen dat de kinderen een t-shirt krijgen voor de koningsspelen :). Ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...