woensdag 15 mei 2013

Te Koop!

De kast puilt uit hier, dus ik ga opruimen. Hier alvast een aantal stofjes, in de komende dagen zal er nog wel meer volgen:

Dikke stevige tricot met schaapjes. 1 meter 6.00

Tricot in frisse kleuren. 1 meter. 6 euro

Gereserveerd voor Nienke
Bekende Stenzo bloempje. 1.25 meter, 6 euro

Grote coupon (gordijn) stof. Stevige stof. 3.60 meter plus reststuk. 10 euro

Gereserveerd
Tricot, 1.75 meter 6 euro

Tricot, geel met grijs/zwarte strepen. Dunnere tricot. 1 meter, 2.50

Stenzo grijs met bloemen. 0.75 meter plus reststukje. 4 euro.


Vraagprijs is exclusief verzendkosten. Afhalen mag natuurlijk ook!
Geef een reactie hieronder of stuur een mail!

4 opmerkingen:

  1. Ik wil heel graag het bekende wit grijze stenzo bloempje! Ik ben er al een tijdje naar op zoek, maar is natuurlijk overal al uitverkocht. Als je hem nog hebt, ben ik heel blij!
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nienke,
      Het stofje is er nog, dus bij deze voor jou. Wil je me mailen? (zie envelopje links op de pagina) Want ik kan jouw mailadres niet vinden.
      Groet Judith

      Verwijderen
  2. He zussie mag ik die tricot met die bolletjes van je overnemen. Kan ik daar een t-shirt van maken?
    Kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...