donderdag 10 april 2014

Heel lang stil geweest....

Al heel lang geen bericht geschreven, heel lang niet veel gedaan.
Er is heel veel gebeurd vorig jaar. Maar nu pak ik de draad weer op.
De laatste paar weken langzaam weer begonnen met wat dingen te maken. Krijg er weer zin in.

Een jurkje voor mezelf, alleen nog een passend kantje zoeken om aan de zoom te naaien. Of gewoon eenvoudig een rood rolzoompje?


Geprutst met mijn Silhouette Cameo. Stopflesjes voorzien van naam, om ze te gebruiken als spaarpot. De vakantiepot moet ook nog gevuld worden....


Ook met de Silhouette, eerst een visitekaartje gemaakt, geprint, en daarna uitgesneden. Het was even priegelen, maar ik ben wel tevreden.


Mezelf getrakteerd op een Cover! Nu eerst maar eens goed oefenen, en daarna een zomergardarobe voor mezelf maken.

4 opmerkingen:

  1. Leuk weer eens iets van je te lezen!!! Je visitekaartjes vind ik erg leuk geworden.

    En wat betreft het jurkje, mijn ervaring is dat een rolzoompje in een jurkje het snel wat flodderig maakt, maar het hangt uiteraard heel erg af van het soort tricot.
    Persoonlijk zou ik voor een kantje gaan.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug! Leuk jurkje. Ik zou ook niet voor een rolzoom gaan. Een gewoon zoompje. Of met de cover,of bandje..ook leuk.De spaarflessen zijn mooi geworden zeg. Leuk speelgoed!! Groet en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, met de cover. Dan moet ik nog wel even oefenen ben ik bang........bedankt voor je reactie. Fijn weekend!!

      Verwijderen
  3. Mooie jurk en gefeliciteerd met de cover. tip hij moet wel ingereden worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...