woensdag 10 september 2014

Veel gepruts, gerommel en een hobbydoebeurs

De laatste weken heb ik heel veel dingen gemaakt om te laten zien op de Hobbydoebeurs in Kloosterhaar. Helaas viel de opkomst op de beurs erg tegen. Mede door het mooie weer van afgelopen weekend ben ik bang. Maar het was wel super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.





Nu nog wat kleine klusjes afmaken en daarna ga ik plannen maken om een Quilt te maken.


Vanochtend even 11 namen geborduurd voor de dames en 1 heer van de Eet mee club in Kloosterhaar. (nou ja even, totaal minuten borduren wat 87 minuten!)


Deze Quilt wil ik maken. Elke maand komt er een blok bij. Er zijn er nu 3, dus ik ben een beetje aan de late kant, deze maand dus 3 blokken voor mij, en dan vanaf oktober elke maand een extra blok. Nu eerst een keuze maken uit welke kleurtjes de quilt moet bestaan. Ik denk zachte kleurtjes, met als hoofdkleur licht of ijsblauw. 



1 opmerking:

  1. Jammer, als je druk bent voor een beurs en er komen zo weinig mensen. Je stand zag er mooi uit!
    Ik ga eens een kijkje nemen welke quilt je aan het maken bent! Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...