zaterdag 3 januari 2015

2015

Allereerst de beste wensen voor iedereen! Dat 2015 een goed, gelukkig en voorspoedig jaar mag zijn.
Veel goede voornemens heb ik niet. Na een roerig 2013, en 2014 hoop ik vooral op een rustig gelukkig jaar, met daarin wat meer tijd voor mezelf, de kinderen en mijn lief.
Wel heb ik me voorgenomen om dit jaar wat meer bezig te zijn met mijn hobbies. Vooral het naaien wil ik weer oppakken, nu echt vriendjes worden met mijn cover, en ook wat meer aandacht besteden aan mijn borduurmachine.
Een goed begin is al gemaakt. De eerste hoodie voor Merel is geknipt. Eens kijken of ik die vandaag nog in elkaar kan zetten.



Ook heb ik waanzinnig mooie sweat gekocht bij Alles fur Selbermacher. Waarschijnlijk wordt het een joggingbroek voor Merel en een trui voor Noah, maar misschien ook nog wel een vestje voor mezelf. 

En dan mijn laatste goede voornemen, toch wat vaker een blogje schrijven.......



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk weer eens een bericht van je te lezen en te zien dat je de stofschaar weer opgepakt hebt!!

    Ben benieuwd wat je dit jaar allemaal gaat maken!!

    Groetjes,
    mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je plannen te lezen...wat cover-en borduurmachine betreft geldt bij mij hetzelfde...die wil ik ook meer gaan gebruiken en de cover moet ik nog echt goed onder de knie krijgen. Mooie sweatstof en tot snel ziens in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...