woensdag 11 maart 2015

Een verdwenen paspoort

En toen was mijn paspoort verdwenen. Ik wist nog precies wanneer ik het voor het laatst gebruikt had, en daarna was het weg.
Meerdere malen alles afgezocht, in alle laatjes, mandjes etc. Ook de auto meerdere malen doorzocht.
Vanochtend was ik vrij, en had ik mezelf echt voorgenomen om dat ding terug te vinden. Want ik wist heel zeker dat ik het niet verloren had.
Dus vanochtend echt op mijn knieen in de auto en jawel, daar was het paspoort, weggezakt in een smal kiertje tussen de stoel en de middenconsole.
Dus meteen een gekleurd hoesje gestikt. En nu hoop ik dat ik het ding niet weer kwijt raak. Voorin het hoesje 2 vakjes gemaakt waar de ID kaarten van de kinderen in kunnen (natuurlijk ook handig oor je rijbewijs en kentekenbewijs, want dat zijn tegenwoordig ook pasjes)  Zo heb ik alles bij de hand.

Paspoort opgemeten, naadtoeslag berekend, patroontje getekend, en toen meteen het hele restje tafelzeil maar verwerkt in hoesjes. Dus nu heb ik er 3!






3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie opvallende jasjes, stuk beter dan het plastic hoesje dat ik heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en handig, die hou ik er in. Voor ieder een eigen kleurtje en nooit meer grabbelen welke van wie is.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...