zaterdag 1 augustus 2015

We pakken de draad weer op en proberen wat vaker een bericht te plaatsen

Ongemerkt vliegt de tijd snel voorbij. En is er steeds geen tijd, of geen zin, of geen inspiratie om te bloggen.
De laatste maanden kreeg ik steeds vaker de vraag of ik tekstborden kon maken, vlaggenlijnen en kraamkado's etc. En na lang wikken en wegen heb ik toen toch besloten om een KvK nummer aan te vragen. En nu na een paar maanden begint het wel lekker te lopen, al blijft het schipperen tussen mijn betaalde baan en mijn "kleine onderneming".
Naast mijn facebook pagina, die al een tijdje bestaat, ben ik nu bezig om een webshop in te richten. Heel leuk om te doen, maar ook dat kost wel weer flink wat tijd.

Afgelopen week heb ik voor beide kinderen een leuke slinger gemaakt voor de komende verjaardagen. Leuk om elk jaar opnieuw te gebruiken.

En voor Joep, de zoon van Meester Bram ook nog een geboorteslinger en slab gemaakt.






1 opmerking:

  1. Wat is dat mooi gemaakt, vooral de slab en slinger met Joep erop.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...