vrijdag 18 december 2015

Klein jurkje, patroon zelf gemaakt

In september heb ik een kraam gevuld in de Markthal in Dedemsvaart. Daar heb ik in 2 maanden leuk verkocht, en in januari mag ik opnieuw 2 maanden huren.
De vorige keer had ik ook veel tekstborden e.d. bij me. Dit keer wil ik toch wat meer genaaide spullen. De bedoeling is een lekker vrolijke, bonte kraam.
Dit jurkje mag ook mee. Patroon heb ik zelf gemaakt met behulp van een patroon voor een raglan shirt.
Het stofje heb ik gekocht bij leuketricotstofjes.
Nu nog een paar jurkjes maken in andere maten zodat het een lekker bont geheel wordt. De restjes van dit jurkje worden nog omgetoverd tot baby mutsjes en misschien nog een babytruitje.

2 opmerkingen:

  1. hé, wat leuk. Ik ben er nog nooit binnen geweest. Zal dit in januari toch eens doen, ben wel benieuwd naar je creaties.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een kraam huurt bij de markthal, is dit een soort winkel? farbenmix is een leuke site, doe je ook mee met het adventsproject?? Zo leuk!! Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...