woensdag 13 april 2016

Te druk om te bloggen.....

En nu is het alweer veel te lang geleden dat ik een berichtje heb geschreven.
Druk op het werk, druk met mijn eigen werk. Nu het voorjaar eraan komt moest de tuin er ook aan gebeuren, want daar was nog niet veel aan gedaan.

Mijn eigen bedrijfje begint steeds lekkerder te lopen. Vooral het "op maat" maken van artikelen is zo leuk om te doen!
Hier een paar foto's.









Over 1,5 gaan we mijn broer en schoonzus opzoeken die sinds vorig jaar op Aruba wonen. Dus de vakantiekoffer moet ook nog gevuld worden met luchtige jurkjes en rokjes. 3 zijn er klaar, en er liggen nog wat dingen geknipt. Ik hoop dat ik die nog op tijd af krijg.


Freebook Jersey Rock van Ki-Ba-Doo


La Playa van Farbenmix


Burda 7828.

Gisteren hebben we graszoden gelegd in de tuin. Ook zijn er wat struiken en een boompje geplant, dus het ziet er al een stuk gezelliger uit. 




2 opmerkingen:

  1. Lekker druk! Goed bezig hoor. En wat leuk dat je winkeltje goed gaat lopen. Succes en niet vergeten te genieten van je tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je leuke dingen.
    De Burda heeft de mooiste patronen, vroeger maakte ik al mijn kleren zelf en de patronen van Burda waren altijd perfect.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...