vrijdag 2 december 2016

December!

Het blijft een probleem dat bloggen. Alweer veel te lang geleden.
Ondertussen is het alweer december. De Markthal is weer gevuld. Ditmaal sta ik tot 20 februari, en het verkoopt erg goed!


Op 18 november heb ik met een kraam gestaan op een wintermarkt hier in Vriezenveen. Samen met Linda van mooiehaarknipjes.nl heb ik daar een gezellige middag gehad. Niet super veel verkocht, maar wel veel mensen gesproken en nieuwe contacten gelegd. En daar komen u al wat leuke dingen uit voort.


Dan was er op 25 november een Ladies Night in De Markthal in Dedemsvaart. Voor het eerst georganiseerd, dus een verrassing wat het zou worden.
Het was reuze gezellig, goed georganiseerd, veel bezoekers, goed verkocht. Leuke mensen gesproken, achteraf nog wat bestellingen doorgekregen. 



Verder heb ik veel dingen gemaakt voor De Markthal,


Een krukje bekleed met een oude postzak.


Melkpakje met daarin een romper. Leuk kraamkadootje!


Van Sint, een Twents Weerbericht.


Gemaakt om in De Markthal te leggen, maar de helft was al verkocht voordat het in De Markhal aan kwam.


Lekkere warme sweater voor Noah.



2 lieve kraamkadootjes. Het onderste is een stoeltje. Ik heb helaas alleen deze foto. Het is een Ikea stoeltje, met de naam van de kleine op de rugleuning.

En nu is het dus december. Drukke maand. Morgen is Merel jarig, zondag vieren we sinterklaas. De rest van de maand ben ik van plan om tussen de bedrijven door wat kleding voor mezelf te maken. Het patroon Maneela ligt klaar, de stof is voorgewassen. Nu hopen dat ik er volgende week tijd voor kan maken. Ik heb wel behoefte aan een lekker warm kledingstuk.

Ik wens iedereen een fijn weekend en een fijn Sinterklaasfeest!

2 opmerkingen:

  1. Wat een succes heb je met je marktkraam en het ziet er ook reuze gezellig uit!
    Super mooie dingen heb je gemaakt.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je weer gemaakt voor de marktkraam en heel leuk dat het zo goed loopt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...