dinsdag 3 januari 2017

De beste wensen voor 2017!

Laat ik maar beginnen met iedereen alle goeds, veel geluk en gezondheid en een creatief 2017 te wensen.
We hopen op een mooi jaar.

Ondanks dat het bloggen er vaak bij in schiet, wil ik het toch nog niet opgeven. Ik wil gaan proberen om elke week een stukje te schrijven en de dingen te laten zien die ik gedaan en gemaakt heb.

Tussen kerst en oud en nieuw zijn we nog met de kinderen naar Naturalis geweest. Noah wilde heel graag het dino skelet zien.
Gelukkig had ik nog net op tijd door dat je kaarten en een tijdstip moet reserveren in Trix te ontmoeten, anders waren we misschien wel voor niets helemaal naar Leiden gereden. Want we hadden de donderdag gepland, maar voor donderdag waren er helemaal geen kaarten meer beschikbaar!

Na een best lange trip kwamen we een uur te vroeg aan bij Naturalis. Eerder naar binnen mocht niet, en we moesten wachten in de "verwarmde"tent naast de ingang. Niet echt een pretje die vrijdag, want het was echt bitterkoud!





Natuurlijk heb ik verder ook niet stilgezeten, en nog wat creatieve dingen gemaakt.

Een piepklein jurkje


Een hele stapel baby mutsjes.



Een flink aantal shirtjes en rompertjes bedrukt. Hieronder wat voorbeelden:





Een stoeltje beplakt.


Twentse weerberichten gemaakt.


Een lekker warm dekentje voor een baby meisje. Voor in de wieg of kinderwagen.





En ook voor mezelf een heerlijke sweater. Helaas nog geen foto van het eindresultaat. Deze zal ik volgende week showen.


En dan ga ik nu mijn best doen om volgende week weer een blogje te schrijven. 

Tot dan!

5 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een gezond en creatief Nieuwjaar gewenst! Goed voornemen van die blogbericht, ik lees ze altijd met plezier!
    Pffff, dat zou toch wel heel erg geweest zijn als je naar het Westen zou zijn gekomen zonder Rex te kunnen zien! Gelukkig kwam je er op tijd achter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ijver zeg! Mooie stof ook voor je sweater.
    Groet.
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gemaakt! Jij ook een creatief jaar toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jullie ook de beste wensen!
    Je bent alweer lekker bezig geweest met van alles, leuk!!
    Probeer ook iedere week te gaan bloggen want het schiet er hier ook vaak bij in.

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jouw en je familie ook een goed en gezond 2017!
    Leuk om te zien wat een mooie dingen je zoal hebt gemaakt.
    Hier is het ook erg druk om te bloggen, groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...