dinsdag 24 januari 2017

Dinsdag dan maar

Het bloggen op vrijdag is niet gelukt, vandaar nu maar een klein blogje tussendoor.

Het was een hectische week. Ik heb een aantal leuke kraamkadootjes mogen maken, maar die kan ik nog niet laten zien omdat ze nog niet gegeven zijn.

Voor Noah heb ik een begin gemaakt voor een vest. Ik hoop het deze week af te maken. Het patroon is Neela van Ki-Ba-Doo, eigenlijk voor meisjes, maar het lijkt me voor een jongen ook wel kunnen. De stof was een coupon van Samitex. Een dikke jogging met een zachte harige binnenkant. Doordat de stof vrij dik is heb ik de paspelzakken maar achterwege gelaten. Als het model goed bevalt maak ik er misschien nog wel een met zakken. Of voor mezelf, het patroon is er ook in damesversie.



Hierbij een aantal foto's van de dingen die ik gemaakt heb.

Ik hoop vrijdag opnieuw een blogje te kunnen schrijven, en daarin het eindresultaat van het vest te laten zien, en misschien krijg ik nog wat meer dingen af die op de planning staan.







Stickers gemaakt voor een jarige. Om zijn traktatie te versieren.







2 slingers met naam, maar die zijn nog geheim.....



5 opmerkingen:

  1. Zeker veel gedaan,
    en het is geen moeten he?
    daarom doe ik geen vaste dag,blog wanneer het uitkomt!

    leuk die soort sjaaltjes..voor baby's
    Vind die stickers er gaaf!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer aardig wat gemaakt en alles weer even mooi!
    Het vest word al mooi ben benieuwd naar het eindresultaat!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat een mooie collectie! De trui in wording is mooi maar lijkt me vooral ook heerlijk dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer veel moois gemaakt. Die stickers vind ik echt knap gedaan!
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...