dinsdag 21 maart 2017

Maart 2017

En nu is het al weer 21 maart. De tijd vliegt.
Er gebeurt hier van alles. Leuke dingen, en minder leuke dingen. Maar daar laten we het maar bij.

Ondertussen nog wel weer van alles gemaakt.

Gister De Markthal in Dedemsvaart weer bijgevuld. Dat blijft gezellig doorlopen.



We hebben nieuwe banken gekocht, en we zijn er heel blij mee.



 Ik ben begonnen met het maken van nieuwe kussens. Katoen gekocht bij onlinestoffen, paspelband ertussen, en midden achter een rits zodat ze ook gewassen kunnen worden. 2 kussens zijn klaar, de andere 2 volgen snel hoop ik.


Omdat we geen grote tuin hebben, maar Noah dol is op tuinieren hebben we een groentetuin gemaakt in oude fruitkratjes. Deze hebben we opgestapeld tegen een muur. Idee is van Pinterest. We hebben al wat gezaaid, en ook aardbeienplantjes erin gezet. Nu afwachten of het allemaal gaat groeien en bloeien.


Voor mezelf een (fake)wikkelshirt gemaakt. Het stofje lag al jaren in de kast. Heerlijk zacht, maar vreselijk om te naaien. Het resultaat mag er zijn, ik ben er blij mee. (foto's maken van mezelf zal nooit een hobby worden....)


Ook heb ik me voor het eerst aan een herentrui gewaagd. Hij past goed en wordt met plezier gedragen. Omdat ik met geen mogelijkheid grijze boordstof kon vinden die paste bij de stof heb ik uiteindelijk voor zwart gekozen. Samen met de opdruk kan dat prima zo. Maar een volgende keer koop ik alleen nog stof inclusief passende boordstof.


In de afgelopen weken kreeg ik 3 x achter elkaar de vraag of ik een kraamkado wilde maken voor een jongetje met de naam Levi. Het zijn toch echt 3 verschillende jongetjes, waarvan er 2 zelfs of dezelfde dag geboren zijn.






Voor de jarige Thijs een shirt gemaakt met het logo van zijn Youtube kanaal.


Iets anders, bijtringen van houten kralen en kralen die zijn omgehaakt. Erg leuk om te maken.


En dan ga ik nu verder met wat zomerjurkjes en rokjes voor mams. Ze gaat samen met mijn vader in mei voor het eerst vliegen. Ze gaan mijn broer opzoeken die op Aruba woont.

3 opmerkingen:

  1. Druk bezig geweest hoor, de babykleertjes voor de 3 Levi's zijn prachtig, ook je gestreepte shirt is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig geweest en leuk dat je kraam goed loopt!
    Leuke kraamcadeautjes toevallig allemaal dezelfde naam!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...