dinsdag 12 september 2017

Alweer een blogje

Alweer een berichtje!
Mijn kasten puilen uit van de resten stof. Nu moet het maar eens weer gebeuren. Opruimen, verwerken en weggooien. Ideeën heb ik genoeg! (nu nog genoeg tijd)
Van een restje tricot van mijn jurk een Mareen gemaakt in 86/92, en een Liv rokje in maat 62/68. Netjes afgewerkt met mijn Bernina coverlock.
Maatlabels gesneden en een applicatie voor op het jurkje.





En voor het eerst labels gesneden uit Snappap. Met de Cameo. Mesje op 10, dikte 33, snelheid 1, en dubbel snijden. Dat lukt super!

Ik heb ook wel labels om in te naaien, maar bij sommige kledingstukken vind ik zo'n snappap label ook wel stoer.



Restjes katoen verwerken tot slabbers is ook altijd leuk.....


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...